keskiviikko 16. tammikuuta 2013

Nature morte

Tän blogin nimi Nature morte tulee ranskasta ja tarkoittaa asetelmaa. Lähin vaan miettimään että mistä mä oikeen haluisin kirjottaa, ku haluun kirjottaa, mutta viime blogissa tuli kerrottua turhia asioita. Nyt mulla on punainen lanka, ooooooo!! Kerron teille asioista joita oikeasti rakastan ja siitä syntyy mun sielunmaisema eli asetelma.

Miks ranskan kieli, no siks et ranska on kaunista. Mutta en sitä itse osaa puhua ja käytin sit google kääntäjää ja toi tuli sieltä. Joku ranskan lukija sais pikkusen huikata jos toi on väärin! :D Kauneus on tärkee osa mun blogia, koitan siis kirjoittaa kauniisti kauniista aiheista ja lisäillä kauniita kuvia.

Mikä on kaunista. Kaunista on siivet, höyhenet, värit, korut, tatuoinnit, kirjallisuus, elokuvat, lävistykset, taide, tanssi, punaiset hiukset, skeittaaminen. Kaikki on jollain tavalla kaunista. Ja mä haluun tuoda näitä kauniita asioita esiin mun omalla tavalla. En oo röyhkee, enkä inhottava. Tuon asioita lempeesti esiin ja sulosesti, söpösti.

Kiitos. Rakkaudella Iituli
 Kuva weheartit.comista!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti